Menu

Meta





 

Icim disim bir aslinda ama...

Ben aslinda sacma sapan bir insanim..

Her aklima geleni pat diye söylerim hic düsünmedem karsimdakini kircakmiyim felan öyle söylerim..
Sevmedigim huylardan biri..
Ama birisnin arkasndan konusmayi hic sevmem nefret ederim bir diyecegin varsa söyle ne öyle böyle konusursunkii..

Arkadaslarimin ailemin yaninda hep neseli güler yüzlü biriyim ama birsey olsn bir saniye icinde acayip aggresivlesebiliyorum sinirleniyorum okadar dengesizimki sinirden aglarim bile..

Ne kadar üzgün olsamda baskasi görmesin diye icimden aglarim yanlarinda gülerim.. niye bilmiyorum baskasin önünde aglamaktan nefret ediyorum..

Su an yine karisik bir pskolojim var dengesiz oldugumdan herhalde..
Yukarida odamdayim canim skliyor gitarla ugrastim biraz film felan baktim.. asagiya insem Yengem ve annem ramazan icin birseylerle ugrasiyolar onlar vir vir tepemde..
Kuzenim 6da gelcek biraz eglence olur ama zanedmiyorum..
Babam zaten mangal yapcam diye tuturdu o baska dünyada..

Off igrenc hissetiyorum kendimi ya odami topladim sildim süpürdm dush aldim etim yinede igrenc hissetiyorum :D dengesizligin bukadari ya.. ne istedigmi bilmiyorumki..
3günden beri sigara icemedim belki o yüzdendir..

Neyse bakalim bugün neler olacak

4.8.10 15:45

bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


SonKralice / Website (4.8.10 17:26)
bendede o huy var, sinirden krizlere girip cok pis aglarim. bende milletin yaninda aglamaktan nefret ederim.. ama aslinda cok agladigimda oluyor.. ben cocukken, disarda milletle kapistigimda kavga ettigimde, ben o cocugu dövecektim, o beni döverse ben aglarsam felan, üstünede babam vururdu. kimseden dayak yiyip aglamamayi felan ögrendim.. aslinda simdide kimse disarda olsun beni aglatamaz, ama bazen ben salak gibi bilgisayar basinda bile birine kizdigimda aglayabilecek kisiyim.

bu arada sigarayi birak 3 gündür icmiyormussun zaten. icmede ^^ parandan ve sagligindan olursun.

ufak bir not, gözüme capti: dush degil duş o =) ama klavyede tr karakter olmadigi icin dus yaz =) dush degil ^^ hihi

aeo kib


Sanem.Su♥ (4.8.10 17:40)
aynen bilgisayarin basindada sinirde agladigim oluyor..
Birakmaya calisacagim zaten azalatiyorum sagol düsündügün icin tatlim

Evet bu klavyeye en cok o DUS kelmisi yüzünden sinir oluyorum.. Dus yazinca bi garibime gidiyor neyse artik dush degil dus yazmaya özen gösterim

Sagol yazdigin icin bu aksamda kücük sirlari unutma :D

aeo kib.♥

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen